بیانیه کانون صنفی معلمان اسلامشهر در اعتراض به محکومیت رسول بداقی

تشکل صادر کننده: کانون صنفی معلمان اسلامشهر

تاریخ صدور: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱

رسول بداقی معلم و فعال صنفی فرهنگیان
باز هم با دفاع جانانه ازفعالیت های صنفی معلمان؛ لکه ننگی به دفتر حاکمان خشک مغز جمهوری اسلامی افزود.
رسول بداقی یکی از خوشنام ترین و شجاع ترین معلمان ایران با حکم ناجوانمردانه ای راهی زندان می شود تا همگان بدانند که حاکمان بی لیاقت و جنایتکار و دیکتاتور جمهوری اسلامی که قادر نیستند و اراده برای دستگیری اختلاس گران و مفسدان اقتصادی ندارند، زور و قدرت خود را بر روی سر معلمان مظلوم من جمله رسول بداقی اعمال می کنند که هیچ گناهی مرتکب نشده است.
رسول بداقی مدت ۲۱ سال در آموزش و پرورش خدمت کرده و ۷ سال از بهترین سالهای زندگی خود را در زندان سپری کرد؛ او دوباره با یک محکومیت غیرعادلانه مواجهه شده است. رسول رسولان در این سالها از حقوق و بیمه ی سنوات کار شرافتمندانه در آموزش و پرورش محروم بود. او به خاطر عشق و علاقه ی فراوان به دانش و دانش آموز و شغل شریف معلمی ، بعد از آزادی از زندان، راه خود را که همانا دفاع از حقوق معلمان و دانش آموزان کشور بود ادامه داد.
رسول بداقی در این راه ذره ای عقب نشینی نکرد.اما عده ای خشک مغز و نادان نتوانستند او را تحمل کنند. شجاعت و اراده او سد محکمی بود در برابر بی عدالتی و دروغگویی های حاکمیت.
در هر صورت حاکمان ظالم بدانند که نمی توانند با زندانی کردن رسول بداقی و پرونده سازی و زندانی کردن معلمان ؛ کوچکترین خدشه ای به اهداف عدالت محور معلمان وارد نمایند.
ما اعضای کانون صنفی معلمان اسلامشهر ضمن محکوم کردن این حکم ناعادلانه و ظالمانه، هشدار می دهیم که رسول بداقی باید بدون قید و شرط آزاد شود و بجای آن دزدان و قانون گریزان حکومتی و غارتگرانی که سرمایه و پول این ملت را برده اند و می برند دستگیر کرده و به زندان بیاندازید.

جای معلم زندان نیست
جای معلم کلاس درس است

کانون صنفی معلمان اسلامشهر

منبع

تصویر بیانیه