پیام تشکر انجمن صنفی معلمان کردستان و درخواست از معلمان برای پایان دادن به اعتصاب غذا

تشکل صادر کننده: شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان

تاریخ صدور: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱

فرهنگیان شاغل و بازنشسته عزیز

در شرایطی که خبرهای ناگوار مانند تار عنکبوت جامعه را فرا گرفته خبر کمتر ناخوش، خبر خوش به حساب می آید
از جمله این خبرهای امید بخش خبر تبدیل اعتصاب غذای خشک آقای اسکندر لطفی بازداشتی صنفی معلمان به اعتصاب غذای تر بود.
تغییر اعتصاب به کلی خطر را رفع نکرده و همچنان جان #اسکندر_لطفی عضو انجمن صنفی معلمان کردستان و سخنگوی شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی ایران در خطر است.

آنچه امروز می تواند خوشایند باشد فقط آزادی همکاران دربند است و بس؛ آزادی معلمان در بند #اسکندرلطفی، #مسعودنیکخواه، #شعبانمحمدی، #مجیدکریمی و #مسعود_فرهیخته و دیگر معلمان زندانی است.

مراتب تقدیر و تشکر را از تمامی کسانی که از دوستان دربند اعلام حمایت کرده، اعلام می داریم، ضمن آرزوی آزادی تمامی دوستان در بند از اقصی نقاط ایران، انجمن صنفی معلمان کردستان مانند گذشته و بلکه پر توان تر از هر زمانی برای آرمان عدالت آموزشی و حق‌طلبی و آزادی معلمان زندانی تلاش خواهد کرد.

بازداشت معلمان سبب خم شدن قامت انجمن صنفی معلمان کردستان نشده و نخواهد شد. ما تا تحقق کامل اهدافمان استوار خواهیم ماند.

همچنان که انتظار داشتیم، آقای #اسکندر_لطفی روی معلمان و دوستان خود را زمین نینداخت و بار دیگر نشان داد که ایشان عاشق دوستان و معلمان هستند و نشان داد باید مراقب خودشان باشند تا نهال دوستی و حق‌طلبی پژمرده نشود، باید برای اهداف بزرگتری که در سر دارند سلامتی خود را حفظ کنند.

اگرچه تهدید همچنان وجود دارد و ما همچنان نگران سلامت آقای لطفی هستیم و از ایشان می‌خواهیم که به اعتصاب غذای خود به طور کامل پایان دهند.

از همه‌ی فرهنگیان محترم ایران بخصوص آن دسته از همکارانی که برای حمایت از آقای لطفی سخنگوی شورای هماهنگی اعتصاب غذا کرده و حمایت و پشتیبانی خود را اعلام نمودند تشکر می‌کنیم و از آنان درخواست می‌کنیم اعتصاب خود را بشکنند. امید است با اتحاد و همدلی و همصدایی به همه‌ی اهدافمان برسیم.
اتحاد و همدلی رمز پیروزی است.

انجمن صنفی معلمان کوردستان
١٧ خردادماه ١٤٠١

منبع

تصویر بیانیه