حمایت کانون صنفی معلمان اسلامشهر، از کمپین یکصد هزار امضا برای آزادی معلمان زندانی

تشکل صادر کننده: کانون صنفی معلمان اسلامشهر

تاریخ صدور: ۲۵ تیر ۱۴۰۲

حمایت #کانون_صنفی_معلمان_اسلامشهر، از کمپین یکصد هزار امضا برای آزادی معلمان زندانی

دوستان و همکاران فرهنگی‌!

همه‌ی ما معلمان می‌دانیم که این همکاران برای حق‌خواهی و حقوق پایمال شده‌ی فرهنگیان و در راستای اجرای اصول ۲۷ و۳۰ قانون اساسی دستگیر و زندانی شده‌اند.
 اینک پس از بازداشت، با زیر پا گذاشتن اصول ۳۲‌‌، ۳۳، ۳۴، ۳۵ و ۳۸ قانون اساسی، یعنی دستگیری و بازداشت غیرقانونی، تبعید همکاران، نبود دادخواهی در دادگاه‌های صالح، سلب حق انتخاب وکیل، شکنجه برای گرفتن اعتراف و سلول انفرادی، ظلمی دیگر‌ بر آنان روا داشته و به زندان‌های طولانی‌مدت محکوم شده‌اند؛ این در حالی‌ست که غارتگران بیت‌المال و ثناگویان چاپلوس در حاشیه‌ی امن قرار دارند.
 از طرف دیگر قوه‌ی قضائیه به حیاط‌خلوت امنیتی‌ها تبدیل شده و از طریق وزارت آموزش و پروش، دست به اخراج همکاران، بازنشستگی اجباری، تبعید، کسر حقوق، حذف رتبه‌بندی معلمان، پرونده‌سازی، احضار و بازداشت غیرقانونی زده‌اند. لذا کمپین یکصد هزار امضا یکی از قدم‌های مثبت دوستان فرهنگی است که تلاش دارند برای آزادی همکاران و روشن شدن موضوع برای همکاران فرهنگی در این زمینه قدمی کوچک بردارند.

همراهی و پیوستن شما همکار محترم به این کمپین پاسخی مثبت به تلاش‌های کسانی است که در این راه زندانی شده، آسیب ‌دیده و از یک زندگی معمولی و حقوق اولیه‌ی شهروندی محروم مانده‌اند.

ما همکاران خود را تنها نمی‌گذاریم.

کانون صنفی معلمان اسلامشهر
۲۵ تیر ۱۴۰۲

#رفاه_امنیت_عدالت
#جنین_زند_آجویی 

منبع

تصویر بیانیه