بیانیه انجمن صنفی فرهنگیان اسلام آباد غرب در رابطه با روز جهانی کارگر

تشکل صادر کننده: انجمن صنفی فرهنگیان اسلام آباد

تاریخ صدور: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

به نام ایزد دانای ازلی و مانای ابدی

دستانی چروکیده و پینه بسته، استخوانی و ترک خورده، مقدس ترین نمادی است از کار و کوشش و والاترین نشانی است از توسعه اقتصادی درخشان یک ملت.
کارگران اصلی ترین و اصولی ترین موتور تحرک رفاه و آسایش یک جامعه اند، که جایگاه آنان به لحاظ پایگاه و شان اجتماعی باید جایگاهی رفیع و قابل اعتنا و موجب افتخار باشد.
از آنجا که توسعه و پیشرفت و داعیه داری در دنیای پرشتاب امروز وابسته به وجود کارگرانی است از جان گذشته و ایثارگر، می طلبد تا این قشر شریف مورد توجه ویژه قرار گيرد، که مع الاسف در جامعه امروز ما مطالبات کارگران نیز بسان اقشار بسیار دیگری مورد بی توجهی و بی مهری قرار گرفته و گرامیداشت روز کارگر نیز مانند روز معلم به نزد دولت و حاکمیت به عرض تبریکی کوتاه و شفاهی ختم می شود، و دفن شدن مطالبات و خواسته ها است در گورستان بوروکراسی و کاغذبازی و وعده امروز و فردا و طی شدن عمر گران بها در میان وعده های پوشالی.
انجمن صنفی فرهنگیان اسلام آباد غرب ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر، حمایت خویش را از مطالبات بحق کارگران شاغل و بازنشسته اعلام می نماید، و با افتخار به تاسی از منش حضرت ختمی مرتبت که بر دستان کارگران بوسه زد و تلاش آنان را عبادت نامید، بر دستان مقدس این عزیزان بوسه می زند.

انجمن صنفی فرهنگیان اسلام آباد غرب

🔹 وعده ما :

یکشنبه، ۱۱ اردیبهشت
ساعت ۱۰

تهران : مقابل مجلس
مراکز استان‌ها : مقابل اداره کل
شهرستان‌ها : مقابل اداره آموزش و پرورش

همه_می‌آییم

منبع

تصویر بیانیه