بیانیه‌ی انجمن صنفی فرهنگیان شاغل و بازنشسته کرمانشاه
در خصوص ضایعه‌ی مرگ مهسا امینی (دختر ایران)

تشکل صادر کننده: انجمن صنفی فرهنگیان اسلام آباد غرب

تاریخ صدور: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱



به نام خداوند جان و خرد

ریاست به دست کسانی خطاست/که از دستشان دست‌ها بر خداست  ”سعدی”

 بار دیگر دست پليد جهالت و تاریکی از آستین ستمگران ددمنش بیرون آمد و گلی دیگر از بوستان ایران عزیز پرپر گردید.
مهسا(ژینا) امینی را می‌گوییم که متأسفانه در بهار جوانی در دام نابخردان و زن ستیزان گشت ارشاد گرفتار شد و نهایتاً او را به کام مرگ سپردند.(بای ذنب قتلت)؟

از همه‌ی وجدانهای بیدار و پاک سیرت در سراسر گیتی سوال می‌شود، آیا این است نتیجه ارشاد و مهربانی با ادعای عمل به احکام دین مهربانی و رحمت؟؟!!

انجمن صنفی فرهنگیان شاغل و بازنشسته کرمانشاه در همراهی با دیگر تشکل‌های فرهنگیان سراسر کشور در گرامیداشت و همدردی و تسلیت به خانواده داغدیده مهسا امینی و دیگر خانواده های داغدار سرزمینمان، ضمن انزجار و محکوم کردن اینگونه برخوردهای جاهلانه و قرون وسطایی توسط حاکمیت، خواستار برخورد قضایی و قانونی با آمران و عاملان این جنایت ننگین و برچیده شدن و تجدیدنظر در رفتارها و مقررات ارگان‌هایی چون گشت ارشاد و . . . شده و انتظار می‌رود مسئولین و مدعیان خدمت و عدالت به جای پرداختن به مسائل خصوصی آحاد جامعه مانند؛ بدحجابی و سرکوب اقشار معترض به تبعیض و ناعدالتی و … به دیگر مشکلات و مسائل مهم و حیاتی همچون: معیشت، فقر و بیکاری مردم، برخورد قضایی و قاطعانه با غارتگران و اختلاسگران خائن و . . . بپردازند که قطعا نتیجه‌اش خشنودی و رضایت خلق و خالق را در پی خواهد داشت.


“انجمن صنفی فرهنگیان شاغل و بازنشسته کرمانشاه “

                ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۱

منبع

تصویر بیانیه