اطلاعیه شماره ۲ کانون صنفی معلمان بوشهر در مورد بلاتکلیفی معلم زندانی محمود ملاکی

تشکل صادر کننده: کانون صنفی معلمان بوشهر

تاریخ صدور: ۵ دی ۱۴۰۱


در پی اوج‌گیری خیزش مردم ایران، نیروهای امنیتی فرصت را مغتنم شمرده و به سراغ برخی از فعالین صنفی رفتند که در سال ١٤٠٠ با همه اتهامات نخ‌نما نتوانسته بودند ذره‌ای انحراف در مطالبه‌گری انها پیدا کنند.

در این بین در روز شنبه ٢٦ آذرماه  محمود ملاکی بازرس کانون صنفی معلمان استان بوشهر توسط اطلاعات سپاه بازداشت شد.
بعد از چند روز بازجویی، همچون گذشته هیچ‌گونه اتهامی با هیچ چسب و سریش به ایشان نچسبید، لذا ایشان را به بند قرنطینه زندان مرکزی بوشهر فرستادند.
طبق روال مرسوم خانواده و همکاران فرهنگی انتظار داشتند روز چهارشنبه قرار بازداشت جناب ملاکی به کفالت تغییر و ایشان آزاد شوند.

اما متاسفانه تا امروز دوشنبه ۵ دی ماه همچنان ایشان در قرنطینه زندان می‌باشند.

طبق اطلاعات رسیده نیروهای امنیتی گفته‌اند مشغول بررسی اطلاعات گوشی ایشان ( بخوانید سناریو سازی) هستند و بعد از پایان بررسی اطلاعات گوشی مجددا ایشان تحت بازجویی قرار خواهند گرفت.
جای بسی تاسف است که نیروهای امنیتی به قوانین نیم‌بند خود نیز پایبند نیستند و تمامی اصول حقوقی و اخلاقی را زیر پا گذاشته و پس از دستگیری افراد بدنبال مورد اتهامی برای ایشان می‌گردند.

اما تاریخ گواهی داده است انکس که صراط مستقیم انتخاب نموده و دل در گرو آبادی این سرزمین دارد، نزد مردم عزیز خواهد بود و هیچ اتهامی نمی‌تواند ذره‌ای اعتبار او را نزد خلق خدشه‌دار سازد.

منبع

تصویر بیانیه