بیانیه تشکل‌های صنفی معلمان در اعتراض به بازداشت و ضرب و شتم علی حسن بهامین

تشکل صادر کننده: شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران

تاریخ صدور: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیانیه شورای هماهنگی در محکومیت برخورد خشونت آمیز با مهندس علی حسن بهامین

در کجا این ظلم بر آدم کنند؟!!!

🛑 یک بار دیگر ، نیروهایی که قانون گریزی و خودسری و خودکامگی را سرلوحه ی کار خود قرار داده اند ، ننگی دیگر در کارنامه ی رنگین و ننگین خود به ثبت رساندند.

🔵 دکتر علی حسن بهامین ، معلم ، استاد دانشگاه و یکی از نمایندگان معلمان استان کهکیلویه و بویر احمد ، تنها و تنها به این جرم که از ماموران لباس شخصی خواسته بود که در هنگام بازداشت حکم قضایی ارائه نمایند ، با وحشیانه ترین روش ممکن ، مورد هجوم مشتی لباس شخصی که به ظاهر خود را حافظ جان و مال و امنیت مردم می دانند ، قرار گرفت و در مقابل نگاه و فریادهای همسر و کودکش ، به رذیلانه ترین طریق مورد ضرب و شتم قرار گرفت و تحویل سپاه فتح گردید!!!

🟢هر چند پیگیری همکاران و پافشاری آن ها ، منجر به آزادی وی شد، که از این بابت باید به دوستانمان دست مریزاد گفت ، اما در جامعه ای که جاهلان در مسند قرار گیرند ، دزدان بیت المال و قاتلان و غارتگران مورد تفقد و رحمت واقع می شوند و عالمان و دانشمندان و فرهیختگان مورد خشم و غضب!!!

🔴 بی گمان جامعه ی بزرگ فرهنگیان و مردمی که شاهد اینگونه بیدادها هستند ، دامن مسئولان را رها نخواهند کرد و شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران ، به نمایندگی از تمامی فرهنگیان کشور ، دادخواه این رفتارهای غیر انسانی خواهد بود.

بر این اساس ، از مسئولان مربوطه می خواهد که در کوتاه ترین زمان ممکن ، با مسببان این عمل رذیلانه برخوردی مناسب و قاطع انجام دهند تا التیامی باشد بر یکی از زخم های جامعه به ویژه جامعه ی فرهنگیان .

آقایان مسئول !! سیاست النصر بالرعب ، نتیجه ی عکس داده است . تا دیر نشده در رفتارتان تجدید نظر کنید.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران
۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
منبع

تصویر بیانیه

بیانیه معلمان مارگون پیرامون حمله وحشیانه نیروهای امنیتی به علی‌حسن بهامین

بیانیه فعالان صنفی گچساران در محکومیت حمله به علی‌حسن بهامین

بیانیه انجمن صنفی معلمان سنندج و کلاترزان در محکومیت حمله‌ی نیروهای امنیتی یاسوج به معلم و فعال صنفی دکتر علی‌حسن بهامین

بیانیه‌ی انجمن صنفی معلمان فارس در محکومیت برخورد خلاف قانون و شرع با علی حسن بهامین

بیانیه انجمن صنفی معلمان بوشهر در محکومیت حمله نیروهای امنیتی شهر یاسوج به معلم و فعال صنفی دکتر علی‌حسن بهامین

بیانیهٔ کانون صنفی معلمان خوزستان، در محکومیت هتک حرمت به معلم، مدرس دانشگاه و فعال صنفی جناب آقای دکتر علی‌حسن بهامین پیلی در یاسوج

بیانیه کانون صنفی معلمان البرز و فعالان صنفی معلمان کرج در محکومیت رفتار ددمنشانه و غیر انسانی نیروهای امنیتی یاسوج با آقای دکتر علی‌حسن بهامین

بیانیه صنفی معلمان ممسنی؛ درخصوص محکومیت بر خورد وحشیانه با دکتر بهامین در یاسوج

بیانیه ی کانون صنفی معلمان استان اردبیل درمحکومیت هتک حرمت به سمبل علم و مقاومت، علی‌حسن بهامین